Home Sweet Home.... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Maaike Houdijker - WaarBenJij.nu Home Sweet Home.... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Maaike Houdijker - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home....

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

04 Mei 2010 | Nederland, Waddinxveen

Lieve mensen,

Ik ben weer thuis, home sweet home, terug op het 'oude' vertrouwde nest!!!

Mijn ontvangst, na wat vertragingen, was SUPER!!! Mijn ouders, zusjes, en veel vriendinnen....
Heel erg leuk, fijn, lief en top dat jullie er stonden, dank jullie wel!!
Ballonnen, knuffels en wat tranen later lekker richting 'huis', Yes!

De hele dag lekker zitten kletsen, souvenirs geven, samen gegeten, lekker gezellig en rustig aan...
TelefoontjeS van Sam gehad :)!
Ik zat bomvol energie de hele dag en kon het goed uithouden, alleen om 18.00 uur begon de vermoeidheid wel toe te slaan... Het nog vol weten te houden tot 21.00 uur, maar zodra ik daarna mn kussen raakte was ik in coma haha, echt heel erg moe!

Ondertussen zijn we alweer 1,5 week verder. En ik moet eerlijk zeggen, de eerste week was pittig!
Ik heb vanaf zondag veel last gehad van mn jetlag, moe, hoofdpijn en natuurlijk mis ik Sam veel! Ook vond ik het lastig om alweer keuzes te moeten gaan maken. Vriendinnen die me weer willen zien, wat begrijpelijk is...ik ben 8 maanden weggeweest en heb hen ook heeeeel erg gemist. Maar teveel drukte daar had ik nog niet zo een behoefte aan...
Het heeft tijd nodig, en misschien dacht ik wel weer te snel te veel te willen, maar dat viel dus even tegen!

Nu heb ik vanaf begin deze week de draad weer een beetje opgepakt. Foto's uitzoeken, cv in orde maken, sollicitaties ga ik deze week nog sturen, kleren uitgezocht etc. etc.
Ik ben lekker bezig geweest, en ook niet meer zo moe!

Van het weekend nog even lekker wat van de cdtjes met foto's terug gekeken van het surfen, skydive, raften, scubadiving.... Om weer even lekker het gevoel terug te krijgen. Ik mis alle internationale vrienden die ik gemaakt heb veel, maar vind het ook heerlijk om weer terug te zijn. Bij mn familie en vriendinnen, je eigen kamer en bed, en alle kleine dingetjes die ook weer langskomen!

Ik heb een geweldige ervaring opgedaan met deze reis, het heeft heel veel met me gedaan en me in zekere zin ook veranderd, een positieve verandering vind ik zelf!
Ik ben blij dat ik de keuze toen gemaakt heb om dit te doen en heb er geen moment spijt van gehad. Alle geweldige dingen die ik gezien heb, meegemaakt heb, alle mooie vriendschappen die ik gesloten heb en alle mooie herinneringen die ik hier nu aan overgehouden heb!
Nu nog een super mooi en compleet fotoboek(en) maken en dan is het plaatje compleet....

Dank jullie allen voor alle lieve, leuke, grappige, mooie reacties op mijn verhalen! Ik heb ze altijd met plezier gelezen en het heeft me goed gedaan te zien dat zoveel mensen mijn reis met plezier meebeleeft hebben...

Liefs en een dikke kus vanuit het vandaag zonnige Waddinxveen.
Van Maaike!

  • 04 Mei 2010 - 12:19

    Laar:

    Jeej voor de laatste keer de eerste! :)

    Super dat je terug bent wijffie, we slepen je gewoon door de lastige momenten heen!! Je verhalen en foto's waren super, benieuwd hoe je boek er uit komt te zien!

    Love and kiss,
    Laar

  • 04 Mei 2010 - 13:01

    Monique Vd Ploeg:

    Hoi Maaike,
    jeetje idd , je laatste verslag..
    Vond het leuk om je al zo snel weer gezien en gesproken te hebben.

    Geniet nog na en als je fotoboek klaar is vinden we het leuk om dat nog te zien.
    Groetjes,
    Monique en Peter

  • 04 Mei 2010 - 13:52

    Irma:

    He Maaike, leuk om je laatste verslag te lezen. Je zal zeker veranderd zijn, maar dat kan ook niet anders. Ga er maar vanuit dat het nog "even" duurt voordat je hier weer helemaal gewend bent! Succes.

  • 04 Mei 2010 - 15:28

    Mam\pap:

    he maaik.
    ja je bent al weer wat daagjes bij ons thuis.
    weet dat je het soms moeilijk heb maar ga de nachtjes maar af strepen en dan zie je sam weer.
    en met bezig zijn gaat de tijd ook wat sneller,wij vinden het in ieder geval fijn dat je weer veilig thuis bent.xx mam \pap

  • 04 Mei 2010 - 16:07

    Esther:

    Hi big sisster,

    Ik heb ook heel erg genoten van je leuke verhalen,en ik ben weer helemaal happy dat je thuis bent..Maar t is af en toe wel lastig zo kleine zusje he:PEn bij na kom Sam:D

    I spreak him snel;)

    Grtz Esther

  • 04 Mei 2010 - 16:29

    Erica:

    Nou de laatste reactie op jou fantastische verhalen ...was wel blij om je weer te zien,als je alles weer een beetje op de rails hebt dan doen we gauw een theetje met wat lekkers en natuurlijk met je foto album erbij xxxxxerica en de fam.

  • 04 Mei 2010 - 17:49

    Leonie:

    ja je verhalen waren echt super mooi!!:D
    maar ben ook wel weer dik tevreden dat je gezond en wel thuis bent aangekomen...
    ook nog even die paar weekies vol houden en dan komt die leuke sam jou weer op zoeken in holland..!!
    zo leuk,ben benieuwd
    en ja was zker een ervaring in australie en je kan met iedereen nog een beetje contact houden

    hvj
    gr leonie

  • 05 Mei 2010 - 08:33

    Coby&james:

    Fijn dat je al een beetje bent gewend, het alles missen van je vrijheid en de dingen die je daar hebt gedaan zal nog wel even duren.
    Nog bedankt voor de prachtige verhalen en fotot's, wij hebben er van genoten. groetjes

  • 09 Mei 2010 - 10:07

    Mayke:

    Lieverd, je laatste berichtje alweer! Fijn dat je er weer bent. Lekker rustig aan doen nu om alles weer op een rijtje te zetten..
    Ik heb genoten van je verhalen.. En nu uitkijken naar 'sam':)
    Liefs,kuss Mayk

  • 18 Mei 2010 - 09:45

    Laar:

    Leuk, die foto's er bij!Maakt het circeltje weer rond :)!

    Kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waddinxveen

Maaike

Actief sinds 24 Juli 2009
Verslag gelezen: 1614
Totaal aantal bezoekers 53933

Voorgaande reizen:

05 September 2009 - 23 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: