Highlights of Melbourne!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Maaike Houdijker - WaarBenJij.nu Highlights of Melbourne!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Maaike Houdijker - WaarBenJij.nu

Highlights of Melbourne!!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

05 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Daaag lieve mensen!!

Daar ben ik weer, even met een korte terugblik op wat hoogtepunten in Melbourne...

Ondertussen ben ik hier nu al 2 volle maanden, 2 maanden waarin ik me toch wel ben gaan hechten aan de stad Melbourne en de mensen om me heen...
Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en die tijd van gaan is voor mij nu bijna gekomen ;)!!

Op maandag 11 januari ben ik gestart met mijn baan als Door2Door Saleswomen, ik heb het met veel doorzettingsvermogen en een positieve blik zo'n 6/7 weken volgehouden. Een unieke en totaal nieuwe ervaring, het werk zelf was shit, maar mn team, de mensen binnen het bedrijf, en de aardige, toffe, gezellige aussies die ik ontmoet hebben me erdoorheen gesleept haha. Daarbij is het een goede leerschool voor mn Engels geweest, dat was al prima, maar is alleen nog maar verbeterd!!
Met mn team een week op Roadtrip geweest, naar het gehucht Shepparton, een super weekje gehad...
Leuke herinneringen, zoals Dave en Sean die midden in de KFC het liedje L.O.V.E zingen van Frank Sinatra, en Dave die Mr. Jones zingt van Counting Crows met Karaoke. Super vet, want deze mannen kunnen GE-WEL-DIG goed zingen!!
Op mijn laatste dagje hadden de managers Chocolade Cake gekocht voor me om uit te delen haha, een leuk afscheid dus!

Verder is Kirsten, het meisje dat ik in NZ ontmoet heb, nog voor 2 daagjes over komen vliegen vanuit Adelaide. Super lief van haar, en we hebben top 2 daagjes gehad... Ik heb haar Melbourne laten zien, St Kilda, het Shopcentrum, IJs gegeten hmm.. Ze was in NZ al een heel goed vriendinnetje geworden en ik hoop dat ik haar als ik eenmaal weer terug in NL ben op kan zoeken in Duitsland!

Ondertussen was ik voor een weekje in een hostel geweest omdat Joop, de man bij wie ik inwoonde een weekje op vakantie ging. Nu had ik met Joop afgesproken dat ik daarna weer terug mocht komen, helaas was Joop van gedachte veranderd en was ik niet meer welkom... Raar, maar waar!
Ik heb toen 1 nachtje in een hostel geslapen en daarna ben ik verhuisd naar het huis waar Niamh en Amethe (mijn Ierse collega's en vriendinnetjes) wonen, in Elwood. Ik zal jullie met de foto's even een rondleiding geven.. Zwembad, sauna, hangmatten, grote tv :).. Geen verkeerd stekkie dus!
Helaas kunnen we er niet zoveel gebruik van maken doordat we zoveel werken, maar op zaterdagavond en op zondag zijn we meestal wel gewoon thuis te vinden om heerlijk te chillen!!!

Zondag 14 februari, Valentijnsdag!! Helaas geen aanbidders... Oh ja toch wel, Laar en Nouk tnx voor jullie lieve kaartje :)!
Ook die dag was er het St Kilda Festival, een super mooie dag, met muziek, eten, volleyballers, stuntfietsers etc... Ik heb de hele dag met Joris (NL) en Sam (ENG) opgetrokken en later hebben Niamh, Amethe, Sean en Dave zich nog bij ons gevoegd en zijn we nog wezen stappen! Leuke dag gehad!

Op mn officieel laatste werkdag, 27 februari, hadden we s'avonds ook nog een werkfeestje. Dat is wat het bedrijf, Business Amazon, elke maand organiseerd. Ze zetten een 2000$ bartap op, zodat de eerste drankjes voor iedereen gratis zijn, en daarna vanaf 10 uur is het open voor iedereen en wordt er lekker gefeest!
Dit feest was het thema "Black & White"! Het telefoonteam moest in zwart komen, en het door2doorteam in wit... Iedereen had zn best gedaan, en ik heb wat leuke foto's gemaakt, zo krijgen jullie ook een beetje een idee wie ik hier allemaal om me heen heb hobbelen...

Nu heb ik een heerlijk vrij weekje in Melbourne om even bij te komen, nog wat dingen te zien, en mensen te ontmoeten en andere dingen te regelen..
Mijn volgende plannen:
- Maandag 8 maart ga ik voor 3 dagen met een auto de Great Ocean Road doen met Anneke en Theres van Duitsland, zijn 2 excollega's. Ik kijk er naar uit om rij ervaring op te doen hier, jeah!
- Maandag 15 maart vlieg ik naar Perth om daar nog even te werken, verder is Mandy (NL) daar en ook mn maatje Sam (ENG) die ik hier tijdens mn werk ontmoet heb! Ook Amy komt hierheen, is ook van mn werk...
- Donderdag 22 april vlieg ik naar HUIS!!! Ik kom op vrijdag 23 april aan, jeah!!!

Dit was wel zo'n beetje het belangrijkste van mijn tijd in Melbourne, vooral van de afgelopen paar weekjes... Van daarvoor - Australian Open, Australia Day - heb ik jullie al verteld..

Na de Great Ocean Road komt er snel weer een nieuw verhaaltje met wat mooie foto's...De foto's nu zullen vooral van mensen zijn haha...

Ik mis iedereen!! Noteer de 23e vast in de agenda, dan kom ik het LAND weer onveilig maken haha...

Dikke kussen en knuffel vanuit Melbourne!

  • 05 Maart 2010 - 06:21

    Mam/pap:

    he lieverd.
    mooie foto's weer nu ik zie aan de foto"'s dat je niet aleen gewerkt heb.
    maar ook tijd heb gehad voor leuke dingen[shoppen]
    geniet nog even van melbourne,en doe voorzichtig op je road-tour
    en dan begin je aan het laatste stuk van je onvergeetelijke reis perth.
    en dan komt het thuis front weer in zicht.
    we missen je maar geniet nog even xxxmam\pap

  • 05 Maart 2010 - 06:29

    Monique:

    Hoi Maaike,
    geniet nog ff , want jeetje je komt al bijnaa naar huis!
    Gr Monique en Peter

  • 05 Maart 2010 - 07:42

    Nouk:

    Moppie

    Jij denkt...t is bijna pasen, ik knal er even een geel achterkantje tegen aan : P. Leuk om de gezichten bij de verhalen te zien ; ) En dat zwembad is ook zeker niet verkeerd! En wat zie je er mooi uit in dat witte jurkje en je haar in de krul! Helemaal leuk! Meis geniet er nog even lekker van dan staan wij met smart op je te wachten de 23e!!

    Dikke kus

  • 05 Maart 2010 - 09:15

    Laar:

    even snel via mijn foon een reactie, echt een super leuk verhaal weer en mooie fotos. Mis je steeds meer en kijk uit naar 23 april!!! Kus! Nu snel verder op de beurs!! Haha

  • 05 Maart 2010 - 12:41

    T&R:

    Ha die aussie,

    Nou in de verhalen en op de foto,s komen steeds meer jongens voor dus je het best naar je zin.
    Maar 23 april nadert en dan kom je weer naar holland.
    geniet nog even.
    xxxT&R

  • 05 Maart 2010 - 13:12

    Anneke Elsenbroek:

    Hoi Maaike,
    Een en al gezelligheid daar. Leuke foto's hoor! Je ziet er heel goed uit. Geniet er de laatste 7 weken nog van en veel plezier xxx

  • 05 Maart 2010 - 13:13

    Kris:

    Maikie Maaik!

    Wat een avonturen weer! De tijd begint te dringen daar. Geniet nog maar even hard voor twee de komende tijd. Voor je het weet is het 22 april en zit je in het vliegtuig :)Gaan we je de 23e lekker knuffelen. Leukleuks! Pabo-avondjes met zijn vieren komen weer in zicht, jeuj!

    We contacten meis,
    Liefs je fan alias Kris

  • 05 Maart 2010 - 14:24

    Coby&james:

    Hey Maaike
    Weer genoten van je verhaal en foto's.
    Nog even 'n paar spannende en leuke dingen doen, want de terugreis komt wel erg dichtbij. Dus geniet nog met volle teugen, ook van de leuke mensen (jongens) om je heen.
    Veel plezier

  • 05 Maart 2010 - 14:48

    You Lithidel Sisster:

    Heeei Heeii Maaike,

    Leuk je verhalen weer is te lezen,ik ben blij dat je zo geniet.En je hebt volgens mij heel veel nieuwe kleren..En ik vind t jammer dat je der 20ste niet bent op onze birtheday:(
    Nou meid ik heb vrij geregelt voor de 23ste:d
    Nou ik hou van je;)

    Groetjes en een dikke knuffel van mij(K)
    Esther(K)(K)

  • 05 Maart 2010 - 16:13

    Leonie De Middelste.:

    heejj maaike,
    super leuk verhaal en jammer dat je de 20 er niet ben,
    maar we drinken wel een borrel als je terug bent..
    Alles goed met je?met mij wel.
    mis je toch nog wel hoor hahaha,heb me scooter rijbewijs niet kunnen halen denk voor dat je terug komt moet ook afrijden.hier is het nu ff slecht weer

    nou spreek je

    kus xxxleonie

  • 05 Maart 2010 - 16:23

    Laar:

    Ohwww nu ook thuis de foto's wat beter kunnen zien zijn ze nog mooier!! Wat heb je toch veel leuke mensen ontmoet... super gaaf!

    Dikke kusss!

  • 05 Maart 2010 - 19:46

    Erica:

    hey girl,
    nice pictures !! nou je laatste stuk meid het gaat snel he',maare geniet nog van je laatste weken en dan doen we gauw weer een theetje met wat lekkers...HAVE FUN xxxerica en de fam.

  • 06 Maart 2010 - 09:54

    Tini:

    leuken jongens niets voor jou er bij nog veel plezier tot je weer naar holland kom groetjes tini

  • 06 Maart 2010 - 15:20

    Karin:

    Wat vliegt de tijd toch voorbij. Geniet nog even van die laatste weekjes van je reis!

    groetjes van Karin

  • 07 Maart 2010 - 12:02

    Michelle En Arjen:

    Heej Maaik,

    Leuk om weer wat van je te lezen! En zo te zien veel leuke mensen leren kennen en lekker wezen shoppen :)!
    Veel plezier op de Great ocean road. Die heeft Judith ook gedaan en zij vond het erg leuk.

    Geniet nog van je laatste 2 maanden
    liefs xx

  • 08 Maart 2010 - 21:20

    Losjes:

    Pannekoekie!!

    Wat een belevenissen weer! Leuk hoor! Ook leuke foto's! :D...

    Fijn om te horen dat je zo geniet en natuurlijk ook fijn om te horen dat je zin hebt om terug te komen! ;)... :P haha...

    Mis je! Zie en spreek je snel lieverd!

    Love you! Kus

  • 11 Maart 2010 - 08:05

    Tinus:

    Hoi maaike, wat leuk om weer te volgen wat je weer allemaal gedaan hebt.Nu je zoveel gewerkt hebt, is het weer tijd om vakantie te houden. Geniet er nog maar van, want voor je het weet ben je weer thuis. Veel plezier. Groetjes T en T

  • 11 Maart 2010 - 11:57

    Annette:

    Maaik! Hoe is het met je? Tijd geleden! Leuk om je verhalen weer eens te lezen, en je foto's te bekijken. Ziet er erg leuk uit! De 23e kom je weer terug? Nou echt leuk als je er weer bent, we hebben je gemist! Tot snel!! Kuss xxx

  • 12 Maart 2010 - 18:48

    Linda En Guppie:

    Hoi hoi,

    Blijft leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien.
    Geniet nog van de komende weken!

    groetjes, Linda en Guppie ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Maaike

Actief sinds 24 Juli 2009
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 53936

Voorgaande reizen:

05 September 2009 - 23 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: