Aswolk vulkaan gooit bijna roet in het eten..... - Reisverslag uit Perth, Australië van Maaike Houdijker - WaarBenJij.nu Aswolk vulkaan gooit bijna roet in het eten..... - Reisverslag uit Perth, Australië van Maaike Houdijker - WaarBenJij.nu

Aswolk vulkaan gooit bijna roet in het eten.....

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

21 April 2010 | Australië, Perth

G'day lieve mensen!

Mijn tijd in Perth zit erop. Morgen vlieg ik naar huis...
Tenminste als de situatie hetzelfde blijft en er geen nieuwe aswolk vanuit IJsland aankomt waaien!
Gisteren hoorde ik nog dat mijn vlucht gecancelled was, maar vandaag waren er alweer veel vliegtuigen aan het vliegen en konden ze mij vertellen, dat zoals de situatie nu is, mijn vlucht morgen ook kan vertrekken! Jeej....morgenochtend nog wel een keer bellen, en de situatie opnieuw bekijken. Maar tot nu toe...ik kom thuis vrijdag!!!

Nog even wat korte hoogtepunten van Perth, van de afgelopen week!
Afgelopen maandag heb ik mn baantje als Garage-meid afgerond, een Belgisch meisje neemt mijn baantje over! Ik heb daar een super tijd gehad, helemaal leuk en lekker een extra zakcentje verdiend om mee naar huis te nemen!!
Zaterdag zijn we met een groep naar de Red Bull Air race geweest, ze waren aan het trainen voor de zondag...
Op zondag ben ik met Sam een dag naar Rottnest Island geweest! We hadden een mountain-bike en snorkels gehuurd. We hebben het eiland rondgefietst en zijn gestopt op allemaal mooie strandjes/bays! We hebben hier gesnorkeld en lekker in de zon gelegen... Een heerlijke dag gehad!!

Nu is het woensdag en plaats ik mn laatste verhaal in Australie. De souvenirs zijn gekocht, de tas is bijna gepakt, en ik ben er klaar voor om naar huis te komen!!
Ik hoop iedereen snel te zien wanneer ik weer terug ben!

Dikke kussen en tot in Nederland!!!

  • 21 April 2010 - 09:19

    Monique Vd Ploeg:

    Heeeeeeee, zo maar de eerste.
    Ik hoop dat je gewoon naar huis kan vliegen.
    Geniet nog van je laatste dag.

    Groetjes,
    Monique en Peter

  • 21 April 2010 - 10:05

    Mo:

    EIN-DE-LIJK!!!!
    mis je!

    liefde xx

  • 21 April 2010 - 10:26

    Kris:

    Weg met die as, Maaike moet lekker naar huis komen :)

    Tot snel,
    Liefs

  • 21 April 2010 - 12:06

    T&R:

    Gelukkig,wij zien je vrijdag!!!!
    xxxT&R

  • 21 April 2010 - 13:26

    Coby&james:

    Goede en een behouden thuis komt.
    Tot gauw.
    Coby en James

  • 21 April 2010 - 14:05

    Madelon:

    Oooh wat fijn Maaik! Hopelijk zie ik je van het weekend dan!

    Dikke kussen, take care!

  • 21 April 2010 - 14:41

    Laar:

    Jeeeej!!!! Zo fijn :)

  • 21 April 2010 - 18:00

    Pap/mam/leonie/esthe:

    nu lieverd.
    het ontvangst commissie
    is vast aan het warm draaien om jou een spetterend thuis komst tegeven.
    tot vrijdag xxxp-m-l-e

  • 21 April 2010 - 18:38

    Leonie Je Sisster:

    heejjj

    je laaste verhaal.
    op deze site dan?
    nou ik weet zker dat het weer gezellie wordt een vrijdag,en jha ik heb heeeeeel veel zin om je tezien

    kus leonie

  • 21 April 2010 - 18:51

    Nouk:

    Jeeh Maaike is coming home!!!

    XXX

  • 21 April 2010 - 20:21

    Li:

    !!ajaaaaaaa... :( Net een heel verhaal getypt, klik ik op 'reactie plaatsten' en komt ie gewoon niet in beeld :o.. naja er stond zoiets als dit:
    Liefkeeeee! JeeeeJ mn dinnetje komt EIN-DE-LIJK terug!! (Li kijkt nu heeeel blij :D) Wat een leuke foto's bij je verhaal(tje deze keer ;)) en wat kijk jij verliefd zeg!! :P Voor die Red Bull Air- Race kan je ook naar Rotterdam gaan hé?!Alleen ziet het water en de omgeving er dan een klein beetje anders uit (okee, I'm jalous.. again!) haha.
    Je laatste verhaal alweer! Ik kan me je eerste verhaal nog herinneren vanuit Australie! Vlak voordat ik mn ochtenddienst moest draaien zat ik om 6.45 uur je verhaal te lezen! haha.. en nu alweer de laatste, wat gaat dat snel zeg!
    Ik wens je een heeeeeeeele goeie reis en doe voor de zekerheid ff een parachute op je rug.. Je weet maar nooit ;)
    Hele dikke knuffel (die je vrijdag in het echt krijgt!) en tot over 2 nachtjes... YEAHHHHH
    Kissi (l) XX Li

  • 23 April 2010 - 18:38

    Nouk:

    And she is back!!!!

  • 23 April 2010 - 20:01

    Irma:

    Maaike, welkom terug in Nederland en succes met het "weer thuis zijn".
    Zet je nog even een paar leuke foto's van je aankomst op Schiphol op deze site?

  • 24 April 2010 - 09:05

    Linda, Frank & Jesse:

    Hey nichtje,

    Welkom terug in Nederland. Wij hebben genoten van je verhalen en foto's.

    groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 24 Juli 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 53935

Voorgaande reizen:

05 September 2009 - 23 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: